Nowy Rok 2018 :-)


Kochani, dziś jest Nowy Rok 2018 !!!






  Jak zawsze z Nowym Rokiem, zaczynamy wiele postanowień, ustalamy sobie swoje nowe cele. Mamy w sobie tyle entuzjazmu, bo zaczyna się coś nowego. Bo skończyło się coś starego. Snujemy plany. Mamy cele i marzenia.....

A ja w tym roku, już swoje cele ustaliłam, zaplanowałam dalszą swoją ścieżkę zawodową. Zaplanowałam swój rozwój. Aby osiągnąć wymarzone swoje cele w 2018 r, ustaliłam swój rozwój w trzech obszarach, wiem że będę rozwijała się biznesowo, wiem że będę się rozwijała kompetencyjnie i wiem, że będę rozwijała się duchowo. Bo chcę w tym wszystkim, nie gubić siebie, swojej osobowości. Nie chcę zgubić gdzieś po drodze szczęścia. Bo jeśli się spełnię zawodowo, jeśli osiągnę swój wymarzony poziom i model biznesowy. Czy będę szczęśliwa, jeśli gdzieś po drodze zgubię siebie i swoje szczęście?

Życie, napisało różne scenariusze w moim życiu,  przeżyłam wiele dość trudnych momentów i wiem, że nawet w trudnym momencie swojego życia, jeśli się zadba o swoje serce i duszę i jeśli się wykonuje swoją pracę zgodnie ze swoim sercem i CREDO. To wiem, że jeśli się nie zatracimy w tym wszystkim do reszty, to na takim pięknym gruncie. Zbudujemy piękno, szczęście, radość życia, miłość do siebie, a dopiero w dalszej drodze zawodowe spełnienie, sukces i bogactwo.
Kochani, dziś chcę życzyć Wam szczęścia i miłości oraz tworzenia swojego życia z pasją.

BĄDŹCIE KREATORAMI SWOJEGO ŻYCIA.

Z wyrazami miłości
Basia

Komentarze

Popularne posty